. . .
Lokalna strona - jak zwiększyć swoją widoczność

Coraz więcej właścicieli działalności chce trafić do klienta, znajdującego się w konkretnym mieście albo województwie. Pozycjonowanie lokalne w Google może to umożliwić. Dzięki niemu profesjonaliści z branży marketingu internetowego są w stanie zwiększyć konwersję danej witryny, jak i sprawić, by osiągnęła ona lepszą pozycję w wyszukiwarce Google. A to wszystko dzięki wyselekcjonowanym frazom (połączeniom wyrazowym) zawierającym daną lokalizację (miasto, czy też województwo). Sprawdź, jak takie pozycjonowanie stron www może wpłynąć na ilość odwiedzających konkretną witrynę klientów. 

Daj się odnaleźć w sieci 

Twoja strona, mimo tego, że opisane w niej usługi kierowane są do społeczności lokalnej, nie jest widoczna? Pozycjonowanie, którego określone działania będą na to ukierunkowane, szybko się z tym upora. Specjaliści z branży marketingowej zadbają o takie rzeczy jak między innymi:

  • zoptymalizowanie profilu firmy w Mapach Google,
  • zachowanie spójności danych teleadresowych w sieci konkretnej działalności,
  • stworzenie w pełni profesjonalnego profilu Google Moja Firma, 
  • utworzenie bądź rozbudowanie istniejących treści o odpowiednie frazy. 

Te i wiele innych działań pozwolą zwiększyć ruch na danej witrynie, co przekłada się na większą liczbę klientów. Pozycjonowanie, ukierunkowane na osiągniecie konkretnego celu, jeszcze nigdy nie było takie proste. 

Co można osiągnąć 

Odpowiednie i przemyślane pozycjonowanie stron internetowych to przede wszystkim zwiększona ilość konwersji, która niepodważalnie przekłada się na wzrost sprzedaży. Widoczna w sieci firma może również liczyć na umocnienie wizerunku swojej marki i budowanie stałych relacji z klientami. Uzyskanie popularności w danym mieście, czy też na ściśle określonym obszarze, to klucz do sukcesu. 
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *